Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30, w tym zajęcia zdalne:
|
3 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30, w tym zajęcia zdalne:
|
6 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15, w tym zajęcia zdalne:
|
5 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15, w tym zajęcia zdalne:
|
5 | Egzamin | 1 | B |
Suma
|
285 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
135 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
150 |
Kierunek Jakość i rozwój produktu
Informacje podstawowe:
- studia w zakresie: nauk o jakości
- nazwa kierunku: jakość i rozwój produktu
- studia: stacjonarne drugiego stopnia (po studiach inżynierskich) o profilu ogólnoakademickim
- dyscyplina wiodąca: nauki o zarządzaniu i jakości
Stacjonarne studia magisterskie (po studiach inżynierskich) na kierunku jakość i rozwój produktu umożliwiają nabycie kompetencji z zakresu projektowania, rozwoju i oceny jakości produktu zrównoważonego, tworzenia strategii marketingowej oraz zapewnienia efektywności środowiskowej, ekonomicznej i technologicznej, zgodnie z aktualnymi trendami i wymaganiami rynkowymi.
Program studiów magisterskich obejmuje między innymi przedmioty z zakresu projektowania, rozwoju i oceny jakości innowacyjnych produktów zgodnie z zasadami odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji, jak również zrównoważonego zarządzania produktem i organizacją uwzględniając aspekty środowiskowe związane ze zrozumieniem wpływu produkcji i konsumpcji na środowisko naturalne. W programie studiów przewidziano również zajęcia pozwalające na podniesienie kompetencji cyfrowych wprowadzających przedmioty wykorzystujące nowoczesne oprogramowania celem zbierania i analizy danych rynkowych i empirycznych oraz kształtowania, oceny i prognozowania jakości i bezpieczeństwa produktów na wszystkich etapach cyklu życia. Uzyskane kompetencje pozwalają studentom analizować czynniki wpływające na jakość i rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko w aspekcie zrównoważonego rozwoju.
Zajęcia prowadzone przez doświadczonych pracowników naukowo-dydaktycznych oraz praktyków gospodarczych są w dużym stopniu wspierane poprzez zajęcia projektowe, warsztatowe oraz laboratoryjne.
Na kierunku oferowane są dwie specjalności: menedżer rozwoju produktu i menedżer zielonej transformacji. .
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 |
3 | Zaliczenie | 5 | A |
|
Wykład: 15 |
3 | Zaliczenie | 0 | A |
|
Wykład: 15 |
3 | Zaliczenie | 0 | A |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Seminarium: 30, w tym zajęcia zdalne:
|
5 | Zaliczenie | 1 | C |
Suma
|
225 | 22 | |||
Suma (Wykład)
|
90 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
105 | ||||
Suma (Seminarium)
|
30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
120 | 8 | |||
Suma (Kierunek
+ Specjalność)
|
345 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
90 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
120 | 8 | |||
Suma (Kierunek
+ Specjalność)
|
345 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
90 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 5 | A |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | A |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 5 | B |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | B |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | B |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | B |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | B |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | B |
|
Seminarium: 30, w tym zajęcia zdalne:
|
10 | Zaliczenie | 1 | C |
Suma
|
135 | 21 | |||
Suma (Wykład)
|
75 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
30 | ||||
Suma (Seminarium)
|
30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
135 | 9 | |||
Suma (Kierunek
+ Specjalność)
|
270 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
90 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
45 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
135 | 9 | |||
Suma (Kierunek
+ Specjalność)
|
270 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
90 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
45 |