Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
5 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 |
2 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
5 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
3 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Ćwiczenia: 45 |
4 | Zaliczenie | 1 | B |
Suma
|
315 | 30 | |||
Suma (Ćwiczenia)
|
135 | ||||
Suma (Wykład)
|
180 |
Kierunek Zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim
Informacje podstawowe:
- studia w zakresie: zarządzania
- nazwa kierunku: zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim
- studia: stacjonarne drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim
- dyscyplina wiodąca: nauki o zarządzaniu i jakości
Kierunek zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim na studiach drugiego stopnia umożliwia studentom zdobycie pogłębionej wiedzy z zakresu zarządzania personelem w kontekście współczesnych wyzwań gospodarczych, społecznych i ekologicznych. Program integruje obszary zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii organizacji, prawa pracy, polityki personalnej oraz koncepcji zrównoważonego rozwoju, tworząc unikalne podejście do kształcenia przyszłych liderów i specjalistów HR. Szczególny nacisk kładziony jest na rozwijanie świadomości odpowiedzialności społecznej, etycznego przywództwa oraz roli człowieka jako kluczowego zasobu organizacji.
Studenci uczą się planować i wdrażać kompleksowe strategie zarządzania kapitałem ludzkim, które łączą cele biznesowe z troską o dobrostan pracowników, różnorodność oraz długofalowy rozwój organizacji. Rozwijają kompetencje analityczne i interpersonalne niezbędne do kształtowania kultury organizacyjnej, prowadzenia skutecznego dialogu społecznego oraz tworzenia systemów motywacyjnych i ocen pracowniczych. Istotnym elementem programu jest także kształtowanie postaw przedsiębiorczych – studenci uczą się podejmować inicjatywy, tworzyć innowacyjne rozwiązania w obszarze HR oraz zarządzać projektami wspierającymi rozwój organizacji w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Program studiów kładzie szczególny nacisk na rozwój kompetencji menedżerskich i przywódczych, niezbędnych w pracy z ludźmi i zespołami. Studenci uczą się skutecznej komunikacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zmianą, jak również budowania relacji opartych na zaufaniu i współpracy. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, analiz przypadków, projektów zespołowych oraz praktyk, co pozwala na aktywne zdobywanie doświadczenia w realistycznym kontekście zawodowym. Istotną rolę odgrywa również współpraca z otoczeniem biznesowym oraz instytucjami rynku pracy, co umożliwia studentom poznanie aktualnych trendów i potrzeb branży HR.
Absolwent studiów drugiego stopnia jest kompleksowo przygotowany do pracy w działach personalnych i HR, firmach doradczych, instytucjach publicznych, organizacjach pozarządowych oraz nowoczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na zrównoważony rozwój. Posiada kwalifikacje umożliwiające pełnienie ról specjalisty, menedżera oraz doradcy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, a także prowadzenie niezależnych projektów w zakresie polityki personalnej. Jest również przygotowany do objęcia funkcji HR Business Partnera, który wspiera kadrę menedżerską w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących ludzi, łączy cele biznesowe z potrzebami pracowników i współtworzy wartość organizacyjną w sposób odpowiedzialny i długofalowy.
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Seminarium: 15, w tym zajęcia zdalne:
|
4 | Zaliczenie | 1 | C |
Suma
|
315 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
165 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
135 | ||||
Suma (Seminarium)
|
15 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
4 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Seminarium: 15, w tym zajęcia zdalne:
|
4 | Zaliczenie | 1 | C |
Suma
|
300 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
120 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
165 | ||||
Suma (Seminarium)
|
15 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
5 | Egzamin | 1 | A |
|
Ćwiczenia: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 30 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
3 | Egzamin | 1 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 30 |
4 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Seminarium: 30, w tym zajęcia zdalne:
|
8 | Zaliczenie | 1 | C |
Suma
|
270 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
135 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
105 | ||||
Suma (Seminarium)
|
30 |